Posts

مذكرات محمود البنا 22-3-1

Image
كنا في ثالث يوم امتحانات نص السنة و كنت داخل اصعب و اكتر امتحان مش فهمو و كان اكثر امتحان كل حد مركز فيه انا دخلت الامتحان و عامل حسابي ان أنا حيجيلي درجة وهشة جدا انا كنت بحل بشكل سيئ و كنت خارج من الإمتحان حزين جدا و كنت بشعر بالزعل و ليس عندي امل في الامتحانات الذي في المستقبل و هذا اسر علا تركيزي في بقيت  الامتحانات لكن في اليوم الذي المدرس اعطاني الإمتحان كنت فرحا جدا لأن و انا فاكر ان حأخز درجة قليله جدا في ال ٧٠-٧٩ اخزت ٨٨ في الميه و اتعلمت ان لازم يكون عندي سقه في شغلي و حياتي و ان لازم يكون عندي امل طول الوقت